Szanowni sąsiedzi,
Przypominamy, że od 01.12.2022r. Współwłaściciele powinni wnosić opłaty za zarządzanie i administrowanie nieruchomością wspólną w kwocie 160,00 złotych miesięcznie za jeden lokal (jeden segment), natomiast Członkowie Stowarzyszenia powinni wnosić składkę członkowską w kwocie 50,00 złotych miesięcznie za jednego Członka Stowarzyszenia.
Wyżej wymienione opłaty należy wnosić do 10-go dnia każdego miesiąca
na rachunek bankowy w PKO BP nr 80 1020 1097 0000 7302 0834 0210
W celu poprawnej weryfikacji Państwa wpłat w tytule przelewu prosimy wpisać numer budynku i lokalu oraz imiona i nazwiska płatników składek członkowskich (np. 26Z/8 lub 26X/8/2 Adam Kowalski, Aneta Iksińska).
Jednocześnie wyjaśniamy, iż składki członkowskie, wpłacone przez Członków Stowarzyszenia, którzy zawarli ze Stowarzyszeniem umowy o zarządzanie i administrowanie nieruchomością wspólną, będą zaliczane na poczet opłat za zarządzanie zgodnie z poniższymi przykładami:
Lokal zamieszkuje | Składka członkowska (50zł/m-c za os.) | Do zapłaty za zarządzanie (za segment) | Łączna wpłata za jeden miesiąc |
---|---|---|---|
Mieszkańcy niebędący Członkami Stowarzyszenia | 0 zł | 160 zł | 160 zł |
Jeden Członek Stowarzyszenia | 50 zł | 110 zł | 160 zł |
Dwóch Członków Stowarzyszenia | 100 zł | 60 zł | 160 zł |
Trzech Członków Stowarzyszenia | 150 zł | 10 zł | 160 zł |
Czterech Członków Stowarzyszenia | 200 zł | 0 zł | 200 zł |
Pięciu Członków Stowarzyszenia | 250 zł | 0 zł | 250 zł |